Definitioner
Køber
er den person, der fysisk køber en vare fra BestChip.dk
Sælger er Sørlandets bil og import as, c/o Bestchip, Postboks 28, 4684 BRENNÅSEN – Norge.
100 % tilfredshedsgaranti inden for 14 dage fra bestilling.
Bestchip.dk ønsker dig kun som kunde, hvis du er meget tilfreds med os. Vi giver dig derfor 14 dage til at teste både vores produkter og os som leverandør.
Du behøver ikke en grund til at sende en vare tilbage til os! Varerne skal naturligvis returneres i 100 % ubeskadiget stand, herunder ridser osv.
Ved all fejlforsendelse, om det er kunden som har bestilt fejl, eller om det er Bestchip som har sendt fejl. Så må sent vare fra oss først returneres før vi kan sende riktig vare til kunden.
Returprocedure til Bestchip.dk
Bruges til "100 % tilfredshed garanti inden for to uger" eller ved evt. fejl på produkt.
Du skal da:
1. Returnere varerne til: Sørlandets bil og import as, c/o Bestchip, Postboks 28, 4684 BRENNÅSEN, Norge, inden 14 dage efter modtagelsen. Brug proforma faktura pga sending over lande grensen!
2. Du skal huske at angive både ordrenummer fra os og det navn, der stod på ordren (du får et ordrenummer med den bekræftende e-mail ved bestilling, og trykt på pakken ved modtagelse)
3. Brug sporingsnummer på leverancen, således at der aldrig er nogen tvivl om, at vi har modtaget den! (Varer, der forsvinder under leverance, er kundens ansvar!)
4. Varen skal returneres ubeskadiget i original stand, både kabelsæt, prøvelampe og tuningsmodul.
5. Vær klar i din kommunikation: Beskriv årsagen til returnering – VEDLÆG DENNE I RETURFORSENDELSEN, så vi kan gøre hvad der kræves, korrekt og med det samme. Det er ikke nødvendigvis den samme person i et firma, som du har kundekontakt med, der henter og returnerer post. Drejer det sig om returnering, skal du:
A: Angive det kontonummer, hvor du ønsker beløbet betalt til.
B: Iban nr. ( kontakt banken )
C: Bic kode. ( kontakt banken )
6. Er varen beskadiget/ridset eller lignende, så den kan ikke videresælges til en ny kunde som ny produkt, vil den normale salgspris blive fratrukket. For yderligere manglende dele vil blive fratrukket et beløb svarende til omkostningerne for BestChip.
BestChip vil umiddelbart ved modtagelse efter ovennævnte punkter returnere dine udlæg.
Hvis du returnerer senere end 14 dage uden forhåndsgodkendelse, forbeholder vi os retten til at tilbageholde dele af indbetalingen.
Hvis disse punkter ikke er gennemført, anses returneringen ikke som korrekt, og tilbagebetaling vil ikke ske!
Produktinformation
På BestChip.dk oplyses alle varers væsentlige egenskaber. Spørgsmål ud over dette kan ske ved e-mail til kundesenter@bestchip.dk
Vi bestræber os på at give vores kunder så korrekt information som muligt. Vi tager dog forbehold fopr, at skrive- og trykfejl kan forekomme, hvilket kan betyde, at vi ikke kan levere i henhold til oplysningerne på vores netsider.
Priser
Alle priser kan justeres. Det er normalt den prisen som er oppgitt i bestillings øyeblikket som er gjeldene. Dog taes det forbehold skulle det være feil listen slik at det er opplagt at prisene er feil. Alle oppgitte priser er inklusive 25 % moms.
Bestilling
En aftale mellem køber og sælger er kun bindende, når BestChip.dk har modtaget en formel bestilling, og varen er fuldt ud betalt af køberen. Vi forbeholder os ret til at annullere din ordre, hvis produktet er udsolgt eller ikke kan leveres efter ønske. I tilfælde af at en vare er udsolgt, vil du blive underrettet om dette.
Betalingskort
Vi accepterer følgende kort: VISA og MasterCard. Fragt, betalings- og ekspeditionsgebyrer tilkommer.
De kontooplysninger, du oplyser ved køb af en vare, kan ikke læses af BestChip.dk eller andre. De sendes direkte til BBS (bankernes betalingscentral) i krypteret tilstand, og kan kun læses af BBS.
Risiko ved forsendelse
Når varen er i købers besiddelse, overtager køberen ansvaret for varen. Ved returnering bærer kunden ansvaret, indtil varen er hentet fra Sørlandets Bil og Import a/s med posten. (Se det ovenstående punkt - returprocedurer).
Uafhentet og/eller annulleret forsendelse
Ved uafhentet eller afvist forsendelse efter at den allerede er afsendt fra os, vil der være et gebyr svarende til vores udgifter til forsendelse og returnering af varen. Dette gebyr varierer efter adresse og land. Til information er dette omkring 300 NOK hver vej til/fra Danmark pr. 01.07.2022.
Reklamation
Køber har iflg. forbrugerlovgivningen 2 års garanti fra fakturadato for fabrikationsfejl, materialefejl og mangler. Reklamationsretten dækker ikke fejl eller skader forårsaget af ridser, slitage, forkert brug eller indgreb ud over de justeringer, der er angivet i manualen. Fakturaen skal forelægges som kvittering ved brug af reklamationsretten. Hvis der opdages defekter eller mangler, skal køber inden for en rimelig frist give BestChip.dk varsel om dette.
Undersøgelse af varen
Når du har modtaget varen, skal du snarest muligt undersøge, om varen er i overensstemmelse med ordren. Kontroller, om varen er blevet beskadiget under forsendelsen, eller om varen ellers har fejl eller mangler.
Ansvarsfraskrivelse
BestChip har ikke noget ansvar for varer og produkter, der kan tilgås via links fra BestChips websted, da disse er uden for BestChips kontrol.
BestChip er ikke ansvarlig for tab som følge af forsinkelser uden for deres kontrol.
BestChip giver garantier for de produkter, som sælges direkte fra BestChip, ikke for skader på andre ting eller følgeskader, der skyldes brug af vores produkter m.v.
Vi vil også oplyse, at ændring af HK/NM, og udstødning er bilejerens/brugerens ansvar. BestChip.no fralægger sig ethvert ansvar i forbindelse med ekstra omkostninger, som en bilejer/bruger kan pådrage sig pga. brug af vores udstyr.
Med forbehold for ændringer
Bedste Chip forbeholder sig retten til at ændre regler, betingelser og satser, der anvendes til disse sider.